sobota, 11 maja 2013

Witam!

Wiem doskonale, że pewnie już nikt tu nie wchodzi, ale jednak mam taką nutkę nadziei. Pewnie jeszcze nie wiecie, ale zostałam sama. Holly nie jest już directionerką, a Naomi powiedziała, że nie ma czasu na pisanie blogów. Ja jednak nie chcę się poddawać, gdyż pisanie sprawia mi przyjemność. Dlatego piszę do was, że szukam autorki do pomocy, albo rozpocznę sama pisanie. Mam nadzieję, że ktoś się zgłosi i wtedy proszę pisać na nicolehollynaomi@gmail.com. Jeśli ktoś ma zamiar napisać niech doda komentarz, a jeśli ktoś tu wejdzie i to przeczyta, i chce czytać coś mojego niech zostawi także komentarz, gdyż chciałabym wiedzieć czy jest sens mojego produkowania się na blogspocie.
Pozdrawiam was, wasza Nicole :)

7 komentarzy:

  1. Hej napisałam do Ciebie maila odnoście pisania opowiadania mam nadzieję , że odpiszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że napisałaś i zaraz postaram się Ci odpisać :)

      Usuń
  2. Hej Hej Hej; >
    Przepraszam ze tu pisze ale poczta mi sie popsula i mi nie ida maile. Wiec z checia sie przylacze do pisania opowiadania. ;) nie moge sie doczkac wspolpracy z Toba. Czytalam Waszego bloga i bylam pod wrazeniem. Wszystko mi sie podobalo w nim.;> szkoda ze dziewczyny odeszly; c . Mam prosbe napisz do mnie na gadu 44878305 uzgodnimy wszystko i takie tam. Dziekuje za propozycje. Bardzo mile z Twojej strony. Czekam na wiadomosc
    Vas_Happenin_?

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałam na maila. Czekam na odp.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. [spam]

    Shae była zwykłą nastolatką. Chodziła do szkoły, imprezowała, raniła chłopięce serca. Do czasu...
    Dwa lata wcześniej jej ojciec, policjant, zamknął w więzieniu osiemnastoletniego Zayna Malika. Kiedy w końcu opuścił malutką celę, w jego głowie znajdował się plan doskonały. Plan zemsty. Zayn wiedział, że czułym punktem policjanta Richarda będzie jego osiemnastoletnia córka. Z pomocą swojego zaufanego przyjaciela, Liama Payne`a, porwał młodą Shaę, nie do końca wiedząc ile będzie ją więził. Na pannę Rosen czekać będzie wiele, niekoniecznie miłych, atrakcji ze strony Malika. Z początku czuła do niego nienawiść, jednak potem... Właśnie, co potem? Dowiesz się tego, czytając:
    http://dark-ignorance.blogspot.com/

    ~ C. M.

    OdpowiedzUsuń
  5. proszę, pisz dalej <# - żaneta

    OdpowiedzUsuń